PONOVNO NA ZALOGI
ZA DOLGE IN MOČNE LASE
BREZPLAČNA POŠTNINA NAD 50€
DO 40% POPUSTA NA PAKETE
PONOVNO NA ZALOGI
ZA DOLGE IN MOČNE LASE
BREZPLAČNA POŠTNINA NAD 50€
DO 40% POPUSTA NA PAKETE
PONOVNO NA ZALOGI
ZA DOLGE IN MOČNE LASE
BREZPLAČNA POŠTNINA NAD 50€
DO 40% POPUSTA NA PAKETE

Pogoji uporabe

Podrobnosti o podjetju

BLINK PLUS, spletna prodaja d.o.o.
Cilenškova ulica 2
1000 Ljubljana
Matična številka: 8744742000
Davčna številka: 42579414
Družba je vpisana v sodni register, SRG vpisa 2020/34307.

Telefon: +386 68-938-968

E-naslov: info@medyko.si

Kupec se zavezuje k splošnim pogojem, ki veljajo v trenutku njegovega nakupa (spletnega naročila).

Varstvo osebnih podatkov

Več o varstvu osebnih podatkov najdete tukaj(Politika varstva osebnih podatkov).

Vrste uporabnikov

Z registracijo na spletni strani www.Medyko.com/customer/account/login/ postanete član podjetja Medyko. Ne glede na to, ali ste registrirani uporabnik ali gost (naročilo brez registracije), imate pravico naročati na Medyko.com

Registracija v našo spletno trgovino pomeni, da dobite edinstveno uporabniško ime (vaš e-poštni naslov) in geslo. Če želite spremeniti svoj e-poštni naslov ali geslo, lahko to storite kadar koli v razdelku Moj račun na strani.

Dostop do informacij

Družba Medyko se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovila te informacije:

a) identiteto podjetja (ime in naslov podjetja, ID in ID za DDV),
b) kontaktne podatke, da bi uporabniku zagotovili hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) ključne lastnosti blaga ali storitve (vključene poprodajne storitve in garancije),
d) razpoložljivost izdelkov (vsak izdelek, ki je na voljo na spletnem mestu, mora biti na dostavljen v razumnem roku),
e) pogoji dostave (način, kraj in datum),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, da je razvidno, ali vključujejo davek in stroške dostave,
g) način dostave in plačila,
h) časovna veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še mogoče odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop od pogodbe, tudi stroške vračila,
j) pojasnilo o postopku, če pride do pritožbe, z vključenimi kontaktnimi podatki ali kontaktom službe za pomoč strankam.
Ponudba izdelkov in cen

Zaradi narave spletnega poslovanja se ponudba in cene v spletni trgovini Medyko pogosto urejajo in spreminjajo. Cena v spletni trgovini Medyko je enaka za registrirane uporabnike in za goste. Vse cene vključujejo DDV. Cene veljajo od trenutka oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Naročilo in cene

Pogodba med podjetjem Medyko in kupcem velja od trenutka, ko vam podjetje Medyko pošlje elektronsko sporočilo s potrditvijo vašega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji določeni in veljavni za podjetje Medyko in kupca.

Pogodba (prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je shranjena v elektronski obliki na Medykovem strežniku in je na voljo kupcem na njihovo pisno zahtevo.

Datum dobave

Vsa naročila bodo odposlana v roku 1-2 delovnih dneh od oddaje naročila

Način plačila

Spletna trgovina Medyko vam omogoča naslednje načine plačila:

Plačilo po povzetju,

Paypal,

s kreditno kartico (Mastercard, VISA, VISA Electron, BA Maestro) prek aplikacije Braintree - 247 Tottenham Court Road, London, UK W1T 7QX

Stroški pošiljanja in manipulativni stroški so BREZPLAČNI za vsa naročila nad 50 €, v drugih primerih znašajo 2 €.

Opozorilo: pogoji za pošiljanje in ravnanje veljajo samo v EU

Obračunavanje

Medyko vam bo po plačilu poslal potrdilo o plačilu v obliki PDF na e-poštni naslov, ki ste ga navedli v informacijah o kupcu. Na potrdilu boste videli celotno ceno in stroške vašega naročila. Kupec je dolžan preveriti veljavnost svojih podatkov pred dokončanjem naročila.

Kode za popuste

Koda za popust ali promocijska koda vam omogoča različne popuste pri spletnih naročilih Medyko. Aktivno kodo lahko najdete v svoji elektronski pošti ali v svojem prejšnjem paketu Medyko. Koda odklene popuste ali brezplačno dostavo. Vsaka koda ima datum poteka veljavnosti, po katerem postane neveljavna.

Uporaba kode za popust:

Izberite želeni izdelek/paket in ga dodajte v košarico.
Na blagajni naročila v polje "Koda za popust" vnesite kodo in kliknite "Uporabi".
Pri posameznem nakupu je mogoče vnesti le 1 kodo za popust.
Ko vnesete in uporabite kodo, se skupni znesek vašega naročila samodejno ponastavi na novo vrednost. Preostanek je preostali znesek, ki ga boste plačali.
Postopek nakupa

Izbira izdelka: na strani Medyko.com/shop izberite izdelek in kliknite "Dodaj v košarico". Sistem vas bo obvestil, ali je bil izdelek uspešno dodan v košarico. V primeru, da želite nadaljevati z nakupovanjem, kliknite levo na "Nadaljuj nakupovanje" in se vrnite na stran trgovine. V primeru, da želite nadaljevati z naročilom, kliknite desno na "Zaključi naročilo" in sistem vas bo pripeljal na blagajno.
Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani Medyko.com je v zgornjem desnem kotu ikona košarice, kjer si lahko ogledate svoje izdelke v košarici (po kliku na ikono). Če želite določen izdelek odstraniti iz košarice, kliknite na ikono košarice in na "X", da ga odstranite. V primeru, da želi uporabnik v košarico dodati več izdelkov, mora klikniti na povezavo "Nadaljuj nakupovanje". S klikom na omenjeno povezavo se bo vrnil na stran trgovine.

III. Nakupovalni voziček: Za dokončanje naročila morate izpolniti obvezna polja.

Naslov za dostavo: Navesti morate zahtevane podatke, označene z rdečo zvezdico (ime in priimek, e-poštni naslov, domači naslov, poštno številko in telefonsko številko), ki jih bomo potrebovali za potrditev in dokončanje naročila ter za pošiljanje izdelkov.
Obrazec omogoča ustvarjanje uporabniškega računa, vaši podatki pa lahko ostanejo shranjeni za vaša prihodnja naročila.

Stroški pošiljanja: Pošta Slovenije 2 €.
Način plačila: Kreditna kartica: po povzetju, Paypal ali kreditna kartica.
Kuponi in darilne kartice: če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico, ga lahko vnese v ustrezno polje in klikne gumb "uporabi".
Pregled naročila: tukaj si lahko ogledate izdelke, ki ste jih dodali v košarico. Cena izdelka, stroški dostave, vrednost DDV in skupni stroški plačila so vidni v košarici še pred zaključkom naročila.
Zaključek naročila: Uporabniku je omogočen pregled posredovanih podatkov o dostavi, izbranem načinu plačila in vsebini košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb "Dokončaj naročilo". Če je bilo naročilo uspešno, se na spletnem mestu prikaže naslednje besedilo: "Vaše naročilo je bilo uspešno. Zahvaljujemo se vam za vaš nakup! Vaša številka naročila je: xxxx."
Postopek obveščanja o naročilu

Po zaključku naročila boste v svoj e-poštni predal prejeli obvestilo, da je bilo vaše naročilo potrjeno. Člani družbe Medyko lahko na našem spletnem mestu vedno pregledajo stanje naročila in vsebino naročila.

Družba Medyko je upravičena poklicati kupca zaradi pregleda kontaktnih podatkov ali potrditve pošiljanja.

Postopek naročila je za podjetja popolnoma enak kot za posameznike, le da lahko podjetje vpiše ime podjetja in identifikacijsko številko za DDV. Enaki so tudi načini plačila.

Kupčeva pravica do odstopa od pogodbe

Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, brez navedbe razloga. Rok odstopa začne teči z dnem, ko potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom.

Da bi uveljavil pravico do odstopa, mora potrošnik našo družbo obvestiti o svoji odločitvi za odstop od te pogodbe z nedvoumno izjavo (na primer s pismom, poslanim po pošti, faksu ali e-pošti). Za to lahko uporabite priloženi vzorec obrazca za odstop od pogodbe, vendar to ni obvezno.

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najkasneje v 14 dneh od dneva, ko smo bili obveščeni o vaši odločitvi o odstopu od te pogodbe, povrnemo vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov, ki so nastali, če ste se odločili za vrsto dostave, ki ni najcenejša standardna dostava, ki jo ponujamo). Takšno vračilo bomo izvedli z uporabo enakega plačilnega sredstva, kot ste ga uporabili vi za začetno transakcijo, razen če ste se izrecno dogovorili drugače; v nobenem primeru vam zaradi tega vračila ne bomo zaračunali kakršnih koli stroškov.

Blago je potrebno vrniti ali predati najkasneje v 14 dneh od dneva, ko nas obvestite o vašem odstopu od te pogodbe. Rok je spoštovan, če vrnete blago pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Potrošnik je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za določitev narave, značilnosti in delovanja blaga.

Obstajajo izjeme od pravice do odstopa od pogodbe, kot je navedeno v 135. členu ZVPot-1. Za izdelke, ki jih prodajamo, lahko vključujejo:

Blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

Blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

Blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

Dobava zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

Če paket ob prihodu kaže znake poškodb, ima kupec pravico zavrniti paket in od uslužbenca pošte zahtevati povratnico.

Zakonsko jamstvo za skladnost blaga

(1) Medyko zagotavlja, da so vsa naša prehranska dopolnila v skladu z vsemi relevantnimi zakonodajnimi predpisi in standardi. Izdelki so skladni z opisom in značilnostmi, navedenimi na naši spletni strani in na embalaži izdelka.

(2) Zakonsko jamstvo za skladnost blaga traja dve leti od dneva, ko je bil izdelek dostavljen potrošniku. V tem času, če izdelek, ki ste ga prejeli, ni skladen z opisom ali ima kakršnekoli proizvodne napake, imate pravico zahtevati popravilo ali zamenjavo izdelka, zmanjšanje cene ali vračilo kupnine v skladu z veljavno zakonodajo.

(3) Za uveljavljanje pravic iz tega jamstva se obrnite na nas po elektronski pošti na info@medyko.si. Po prejemu vaše zahteve se bomo potrudili, da vam bomo čim prej odgovorili.

Varnost

Medyko uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito osebnih podatkov ter prenos in shranjevanje plačil.

Varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami omogočata prodajalec Medyko in Braintree. Avtorizacija kreditne kartice se obdeluje v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v banki. Podatki o kreditnih karticah se ne shranjujejo v strežniku Medyko.

Komunikacija

Medyko se bo z uporabniki povezal prek komunikacijskih orodij le, če se uporabnik s tem strinja. Oglaševalska sporočila bodo vsebovala naslednje:

jasno in nedvoumno označena kot oglas,

pošiljatelj bo jasno znan,

posebne ponudbe, promocije in popusti bodo označeni kot taki.

V njih bodo jasno navedeni tudi pogoji sodelovanja.

način odjave iz oglaševalskih sporočil bo jasno naveden,

Medyko bo izrecno upošteval vse zahteve za odjavo.

Ocene, mnenja in priporočila

Ocene, mnenja in priporočila, ki jih podajo kupci, so del funkcionalnosti trgovine, namenjene celotni skupnosti uporabnikov.

Medyko vsakemu uporabniku omogoča, da poda svoje mnenje, mnenja bodo pred objavo preverjena. Blagovna znamka Medyko se bo vzdržala objave škodljivih mnenj in mnenj, ki so nesramna, neprimerna ali v skladu z Medyko brez dodane vrednosti za druge v skupnosti.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe svojih mnenj ali komentarjev in dovoljuje družbi Medyko, da objavi njihov del ali celotno besedilo v katerem koli elektronskem ali drugem mediju. Medyko ima pravico do uporabe vsebine mnenja ali recenzije v kateri koli namen (oglaševanje in trženje) in za neomejen čas. Avtor mnenja izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih intelektualnih pravic na danih mnenjih in komentarjih ter da to pravico neizključno in časovno neomejeno podeljuje družbi Medyko.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Medyko in njeni podatki, slike izdelkov, grafični in video elementi so zaščiteni in niso predmet reprodukcije ali uporabe brez predhodnega pisnega soglasja.

Omejitev odgovornosti

Medyko si bo po najboljših močeh prizadeval zagotoviti točnost in pravilnost podatkov, objavljenih in uporabljenih na svoji spletni strani. Kljub temu se lahko lastnosti izdelkov, datumi odpreme in cene včasih hitro spremenijo, zato Medyko ne more sproti posodabljati vseh podatkov na spletnem mestu. V tem primeru bo Medyko kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenih izdelkov.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico, da zaradi tehničnih ali drugih težav ali vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali otežen dostop do spletnega mesta, onemogočimo naše spletno mesto ali onemogočimo dostop do njega. V primeru tehničnih težav na spletnem mestu si pridržujemo pravico do preklica naročil, na katera vplivajo tehnične težave. V primeru preklica naročila vas bomo o tem čim prej obvestili in vas obvestili o nadaljnjih korakih. Pred dostopom do spletnega mesta si morate zagotoviti ustrezno zaščito orodja (protivirusni program itd.). Kupec mora pri dostopu do svojega računa na spletnem mestu (e-pošta, geslo) zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost podatkov.

Pritožbe in spori

Podjetje Medyko spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Medyko se bo po najboljših močeh trudil izpolniti svojo dolžnost izvajanja učinkovitega sistema za pritožbe in kupcu omogočiti neposreden stik z osebo, ki je odgovorna za takšna vprašanja.

Pritožbe lahko pošljete na naslov info@Medyko.com. Pritožbeni postopek je zaupen. Medyko bo potrdil prejem pritožbe v petih dneh ter navedel trajanje postopka in korake.

Medyko se zaveda glavne značilnosti pritožbe v skladu s pravnimi rešitvami, ki je nesorazmerje med ekonomsko vrednostjo poizvedbe in stroški, uporabljenimi za reševanje pritožbe. To je glavna ovira, da potrošnik ne nadaljuje s pravnim sporom. Zato si družba Medyko prizadeva, da bi vse morebitne pritožbe rešila na prijazen način.

V primeru reševanja pravnega spora je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Blink Plus d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga zasebni uporabnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije in na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med prodajalcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

PRIJAVA PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV V OPISIH IZDELKOV

Vse informacije v spletni trgovini Medyko (www.medyko.com) so zgolj informativne in niso namenjene kot alternativa zdravniku, zdravniškemu nasvetu ali zdravstvenemu osebju ter niso nadomestilo za ustrezno zdravniško pomoč, saj niso priznane s strani zdravstvenih organov.

Izdelki in izjave o posameznih izdelkih v tej trgovini niso bili pregledani s strani državnih institucij in niso namenjeni zdravljenju ali preprečevanju bolezni. Besedilni deli posameznih izdelkov so zgolj informativni in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).

Če jemljete kakršnakoli druga zdravila ali prehranska dopolnila, se o kombiniranju z našimi izdelki posvetujte z zdravnikom.

Stvarna napaka (jamstvo za skladnost blaga):

prodajalec mora potrošniku kot kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave (stvarne napake). Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo po tem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva. Prodajalec odgovarja tudi za napake, ki bi jih bil kupec z lahkoto opazil, če je izjavil, da blago nima nobenih napak ali da ima določene lastnosti ali odlike.

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar:

1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;

2. je primerno za poseben namen, za katerega ga kupec potrebuje in s katerim je kupec seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;

3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter

4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg izpolnjevanja omenjenih zahtev mora blago tudi:

1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;

2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago kupcu pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;

3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko kupec razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in

4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih kupec lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:

-  za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,

-  je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali

-  javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v 2 (dveh) letih od dobave blaga. Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in kupec dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto. Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o napaki obvesti prodajalca v 2 (dveh) mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da blago pregleda. Obvestilo o napaki kupec prodajalcu sporoči preko sporočila na elektronski naslov info@medyko.si 

V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca upravičen da:

1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

V vsakem primeru ima kupec pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka. Zahteve kupca do prodajalca prenehajo v 2 (dveh) letih od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Kupec lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega kupec blago potrebuje. Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti kupca v 8 (osmih) dneh od prejema jamčevalnega zahtevka. Če prodajalec uniči ali izgubi izdelek, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v 8 (osmih) dneh nov enak izdelek ali mu takoj plačati odškodnino v višini maloprodajne cene novega izdelka. Če prodajalec poškoduje ali pokvari izdelek, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan na lastne stroške v 3 (treh) dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost izdelka. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada kupcu pravica kot v primeru izgube ali uničenja.

 

crossmenu